wellxone_ondertekening.jpgWellXone International heeft de Fransman Gregory Gaultier en de Nederlandse Natalie Grinham gecontracteerd als ambassadeurs van het unieke WellXone businessconcept. wellxone_ondertekening.jpg“Vertrouwen in een uniek concept”

WellXone International heeft de Fransman Gregory Gaultier en de Nederlandse Natalie Grinham gecontracteerd als ambassadeurs van het unieke WellXone businessconcept. WellXone biedt deelnemers de kans om samen te werken met de twee topsquashers om hun eigen succesvolle 'home base business' op te bouwen. WellXone biedt (promotionele) instrumenten, zoals een gratis WellXone-site, WellXone visitekaartjes en WellXone posters. Het marketingconcept helpt distributeurs dan ook een eigen onderneming op te bouwen op basis van de wellness-drank XanGo.
 

Volgens WellXone-directeur Meindert Kooistra is Gaultier de personificatie van WellXone: “De huidige nummer vier van de wereld is snel, jong, sophisticated en heeft een neusje voor ´business opportunities´. Eigenschappen waarmee wij als onderneming het wellness-product XanGo in de markt willen zetten. Gregory heeft zelfs zo veel vertrouwen in het concept, dat hij zich niet alleen in naam heeft verbonden aan WellXone, maar aan de hand van de door WellXone geboden 'tools' inmiddels zijn eigen 'home base business' heeft opgestart.”
 

Ook Grinham, bij de dames eveneens de mondiale nummer vier, is enthousiast. De topspeelster gebruikt XanGo in haar dagelijkse voedingsschema. De wellness-drank bestaat voor 100% uit de Zuidoost Aziatische vrucht mangosteen, dat vol zit met anti-oxydanten, xanthones, phytonutrients. “Het helpt mij bij mijn herstel na zware trainingsarbeid en verbetert mijn weerstand. En dat is extreem belangrijk als topsporter.”
 

Zowel Gaultier als Grinham zullen het WellXone logo dragen op hun sportkleding. Bovendien zullen hun afbeeldingen worden ingezet op het promotiemateriaal van WellXone. Kooistra: “Wij zijn erg trots dat wij Gregory en Natalie kunnen toevoegen aan het WellXone Team. Op dit moment zijn wij in 24 landen actief en kunnen wij onder meer een grootheid als Carl Lewis tot onze ´bussiness community´ rekenen. Binnen de K-1, tennis, hockey en voetbal zijn wij nog in gesprek met één of meerdere sporthelden.”


wellxone_logo.gif